"nie wyobrażam sobie"

Nie zawsze miałam tak dobrze jak mam teraz dlatego nie mogę powiedzieć - "nie wyobrażam sobie życia" bez czegoś, tym bardziej nie bez niezastąpionych sprzętów kuchennych ale... ;)

Dzisiaj krótka lista tego, co naprawdę umila moją kuchenną rutynę oraz zachęca do tworzenia nowych, naprawdę wyjątkowych dań, trzymając się przy tym filozofii zdrowego odżywiania.

Miejsce #3

To niby nic wielkiego ale blendera używam kilka razy dziennie. Tworzę dzięki niemu doskonale masy na różnego rodzaju warzywne ball'sy dla syna, sosy, owocowe konfitury, masła orzechowe oraz pyszne warzywne zupy - kremy, które, o dziwo, smakują głównie mi ;))

Miejsce #2

Air - fryer (beztłuszczowa frytkownica) - nasze odkrycie 2023 roku. Nie byłoby bez tego ostatnich wakacji i z pewnością nie byłoby w planach kolejnych. Większość posiłków dla syna przygotowywaliśmy do tej pory w piekarniku. Samo nagrzanie sporej przestrzeni zajmowało nam sporo czasu. Air Fryer upiecze chleb, przygotuje mięso a nawet ugotuje jajko. Jest również świetną alternatywą dla mikrofalówki.


Miejsce #1

Brud w przysłowiowej wodzie "pitnej" widać wręcz gołym okiem. Nasze ex problemy skórne zwróciły na to uwagę już kilka lat temu. W tamtym czasie bardzo interesowałam się tym tematem, szukałam filtra, który przywróciłby moje zaufanie do "kranówki". Znalazłam ale nie sprawdziłam. Ponieważ nie chce polecać czegoś, czego nie znam, do tematu filtrów wrócę kiedy będę gotowa.
Gotowanie jest jednak jednym z najzdrowszych sposobów przyrządzania posiłków, więc sposób na zanieczyszczoną wodę musiał znaleźć się na długo przed montażem porządnego filtra. Stąd od lat gotujemy na parze. O ile nie mówimy o pieczeniu sernika, wszystko, dosłownie wszystko można przygotować w tym niepozornym naczyniu - od jajek na miękko, jajecznicę, warzyw i mięsa aż po ryż.



Drodzy wszyscy, którzy lubią się zdrowo odżywiać :) poradzą sobie Państwo bez tych urządzeń ale na pewno z nimi będzie Wam w kuchni dużo łatwiej :))

P.s. Jak zwykle jestem ciekawa Państwa ulubionych gadżetów kuchennych i sprzętów AGD :)) Zachęcam do dzielenia się w komentarzu! :)



Popular posts from this blog

biorezonans? daj pan spokój...

Kilka śniadaniowych propozycji przy chorobach autoimmunologicznych

tylko nie mów tacie..