w tym roku "walentynki" będą :)

Zacznę banalnie - mam najfajniejszego męża na świecie. Przychyla mi nieba. Nie zliczę rzeczy, których mnie nauczył ale wymienię najważniejszą - przede wszystkim nauczył mnie wierzyć w siebie. To, że nie wątpię w sens tego, co robię tutaj zawdzięczam (oprócz tego, że Państwu 💕) w dużym stopniu jemu. I to, że wychodzi jak widać trochę też, bo jest autorem części zdjęć na tym blogu a także recenzentem większości moich tekstów 💕

My nie obalimy dzisiaj butelki wina (mamy inne plany 😈) ale Wam drodzy Państwo mogę polecić na tą specjalną okazję pyszne, wytrawne bio wino - marki b.io (bpuntio), które znajdą Państwo w sieci sklepów rossmann 😈😈😈

Skorzystamy natomiast z tego - walentynkowej akcji promocyjnej sklepu internetowego, z którego często korzystam. Robiąc dzisiaj zakupy o wartości powyżej 149,00 zł, otrzymamy 15 zł rabatu. Alkoholu w bee.pl nie mają ale może jak ja, na pyszną, wegańską czekoladkę się Państwo skuszą :)


 HASŁO: ILOVEYOU


Życzę Wszystkim miłego dnia! 💕











Popular posts from this blog

biorezonans? daj pan spokój...

Kilka śniadaniowych propozycji przy chorobach autoimmunologicznych

tylko nie mów tacie..