Mikołajek dla małego atopiczka :)

Kiedyś od mojego męża często słyszałam, że brakuje mu obsypywania młodego drobiazgami w formie czegoś słodkiego. Wtedy jego dieta składała się z max. 5 składników. Niewiele jeść mógł, niewiele chciał jeść a przede wszystkim niewiele było produktów na które mieliśmy odwagę mu wtedy pozwolić :)

🎄🎄🎄

Jak się Państwo domyślacie, chcę powiedzieć, że w tym roku jest inaczej. To nie jest nowość, że od dłuższego czasu rynek kipi ofertą przeróżnych bio słodyczy wegańskich, ale Mikołajek z bio, wegańskiej czekolady już jest sporym zaskoczeniem a wyraz twarzy młodego kiedy go znajduje jest spełnieniem moich najszczęśliwszych wyobrażeń związanych z bycia rodzicem :)))) 

🎄🎄🎄

Ale, ale... "Za co ja tyle dałam?" - pomyślałam kilka dni temu wychodząc z naprawdę niedużą torbą zakupów z eko sklepu. Mikołaj z bio czekolady (75 gram)  - 27 zł. To jest druga strona zdrowych świąt, dlatego polecam, ale tylko raz w roku ;)


⭐🎅🎅🎅⭐













Popular posts from this blog

biorezonans? daj pan spokój...

Kilka śniadaniowych propozycji przy chorobach autoimmunologicznych

tylko nie mów tacie..