Lody z.... wody po ciecierzycy

Jest już trochę po sezonie na lody ale te warto spróbować mimo pogody!
3 składniki (tylko 3!)
Woda po ciecierzycy Łyżeczka miodu (albo ile kto lubi, ja wcześniej dałam łyżkę - były za słodkie) Łyżka mocnego espresso albo innej rozpuszczalnej kawy. Ja zagotowałam kawę z topinamburu w małej ilości wody, żeby uzyskać efekt mocnego espresso (oczywiście lody nie muszą być kawowe. Zamiast espresso można dodać owocowy syrop).
Ze słoiczka 350 g zostaje mało wody ale to wystarczy na porcję dla dwóch osób.
Wodę po ciecierzycy ubiłam na sztywną pianę, dodałam miód, zmiksowałam, dodałam kawę, zmiksowałam. Wyłożyłam masę na talerz i włożyłam do zamrażarki na kilka godzin (warto wcześniej przygotować sobie stabilne miejsce 🙂 ).
Lody można podawać z wafelkiem lub/i czekoladą.
Koniecznie pochwalcie się efektem jeśli będziecie robić! 🙂

Popular posts from this blog

biorezonans? daj pan spokój...

Kilka śniadaniowych propozycji przy chorobach autoimmunologicznych

tylko nie mów tacie..