Dobra bakteria teraz w lepszej cenie!

Dzielę się z Państwem traumą jaką przeżyłam kiedy AZS pochłonęło nasze życie, żebyście wiedzieli, że nie jesteście z tym sami.

Dzielę się dietą, która przywróciła mojemu dziecku zdrowie a nam normalne życie, bo sama życzyłabym sobie usłyszeć o tym 3-4 lata temu.

Dzielę się przepisami (bezglutenowymi i bezmlecznymi) które mam nadzieję ułatwią Państwu wyjście z tej choroby.

Dzielę się produktami spożywczymi, które sama sprawdziłam i wiem, że są bezpieczne są dobrej jakości i godne uwagi.

Podzieliłam się też z Państwem informacją o najlepszym według mojej wiedzy i mojego doświadczenia probiotykiem - narine, od firmy NARUM. Ich oferta jest szeroka więc często pytacie mnie Państwo o konkretny produkt, jaki używam. Żeby nie było żadnych wątpliwości, zawsze był to narimax (kapsułki 200mg) w niebieskim opakowaniu - ten produkt sprawdziłam na sobie i swojej rodzinie, i tego produktu jestem pewna. Ponieważ mowa o żywych kulturach bakterii, zależy mi na odpowiednich warunkach przechowywania produktu, dlatego probiotyk kupuję zawsze bezpośrednio od producenta, o tym też Państwu zawsze mówię.

Dzisiaj, z ogromną przyjemnością, mam okazję podzielić się z Państwem kodem rabatowym w wysokości 5% na wszystkie produkty marki NARUM!

Kod rabatowy to 7808557, wystarczy wpisać go w odpowiednie pole w koszyku w sklepie internetowym lub podać podczas składania telefonicznego zamówienia.

Wiem, jaka jest cena ekologicznej, bezglutenowej diety, którą polecam, dlatego tym bardziej cieszę się, że mogę wpłynąć chociaż na cenę polecanego przeze mnie probiotyku.

Link do sklepu:
https://mynarum.com

Telefon do sklepu:
+48 22 602 23 52

Warto jednak pamiętać, że najlepsze suplementy nie zastąpią pracy jaką wykona dla naszego zdrowia konsekwentna dieta, szczególnie jeśli chodzi o zaawansowane choroby autoimmunologiczne - AZS, łuszczyca, endometrioza i wiele innych.

Szczegóły mojej diety znajdą Państwo w linku:



Popular posts from this blog

biorezonans? daj pan spokój...

Kilka śniadaniowych propozycji przy chorobach autoimmunologicznych

tylko nie mów tacie..